Przejdź do głównej zawartości

Domowa parada z okazji 140-lecia komunikacji miejskiej w Poznaniu

31 lipca 2020 roku, punktualnie o godzinie 12.00 z pokoju do kuchni wyruszyła uroczysta parada! Przejazd pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego, zorganizowany został z okazji 140. rocznicy uruchomienia transportu publicznego w Poznaniu!


Dokładnie 140 lat temu, 31 lipca 1880 roku na poznańskie torowisko wyjechał pierwszy tramwaj konny. Trasa wiodła z Dworca Głównego na Stary Rynek.

W domowej paradzie wzięło udział 13 pojazdów zbudowanych z klocków LEGO.

Tramwaje: Tramwaj Konny Herbrand, Typ I i Carl Weyer, Duewag GT8, Konstal 105Na+105NaD, Moderus Gamma LF 02 AC, Moderus Gamma LF 03 AC BD

Autobusy: Jelcz PR110, Solaris Urbino 12 IV electric

Służby techniczne: Dacia Duster Nadzór Ruchu MPK Poznań, Mercedes Unimog Zakładowa Służba Ratownicza MPK Poznań, Scania P410 Zakładowa Służba Ratownicza MPK Poznań

W imieniu Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego, Urzędu Miasta i Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu zapraszam do udziału w paradzie 22 sierpnia 2020 roku. Początek na ul. Zwierzynieckiej. Nie może Was tam zabraknąć! Więcej informacji wkrótce.

Zobaczcie wideo relację z domowej parady:

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWAGA! Ważny komunikat

29 czerwca zostałem poinformowany przez LEGO Ideas, że zgodnie z ich regulaminem nie mogę prowadzić sprzedaży instrukcji budowy projektu, który bierze udział w głosowaniu i do 2 lipca muszę usunąć moją zbiórkę na stronie Zrzutka.pl. A jeżeli tego nie zrobię to 2 lipca 2020 roku zostanie usunięty mój projekt ze strony LEGO Ideas. Niestety, nic nie dały tłumaczenia, że nie prowadzę sprzedaży instrukcji, a Zrzutka.pl to nie portal sprzedażowy, a PORTAL WS PARCIA SPOŁECZNOŚCIOWEGO! Każdy kto wesprze mój projekt otrzymuje nagrodę w postaci instrukcji. Trudno jest mi usunąć moją zbiórkę, bo cieszyła się ona rosnącym zainteresowaniem, również przez obcokrajowców. Wasze wsparcie pomaga mi w tworzeniu nowych projektów. Dziękuję Wam. Postanowiłem śledzić głosowanie na LEGO Ideas i już wkrótce podejmę decyzję czy usunę projekt - jeśli nie będzie nowych głosujących i utworzę nową zbiórkę. Nie mam zamiaru również poszukiwać osoby, która zgłosiła mnie na portalu LEGO Ideas - podała li

Zjazd do zajezdni

 

Bimby