Przejdź do głównej zawartości

Prezentacja nowych magazynów wydawnictwa Blue Ocean

 Po raz kolejny otrzymałem najnowsze czasopisma wydawnictwa Blue Ocean - LEGO Ninjago Legacy 03/2020, LEGO Ninjago 08/2020 oraz LEGO Star Wars 09/2020. Dzisiaj chciałbym Wam je zaprezentować.

 

LEGO Ninjago Legacy

Zaczniemy od LEGO Ninjago Legacy. Pokrótce, co ciekawego znajdziecie w tym magazynie? Jako dodatek otrzymujecie limitowaną kartę nr 13 oraz karty losowo wybrane, zapakowane. I najważniejszy prezent to dwie minifigurki LEGO - Mistrz Wu i Skulkin. Podobnie jak w pozostałych magazynach wydawnictwa Blue Ocean znajdziecie komiksy, łamigłówki, dwustronny plakat oraz ciekawostki ze świata LEGO Ninjago. Wydawnictwo zaprasza Was również do udziału w konkursie, polegającym na narysowaniu akcji, w której Mistrz Wu daje pamiętną nauczkę Skulkinom. Do wygrania są zestawy nr 70665 oraz 71701. Następny numer pojawi się w kioskach w dniu 22 października, z dołączonymi kolejnymi dwoma figurkami. Tym razem będą to Kai i Lasha. Zapraszam do kiosku :D







LEGO Star Wars

Najnowszy magazyn wydawnictwa Blue Ocean skierowany jest do wszystkich miłośników serii LEGO Star Wars. Znajdziecie w nim ciekawe dodatki. W pierwszej kolejności wspomnę i pokażę (na zdjęciach) szturmowca oraz album i saszetki z naklejkami. Podobnie jak w przypadku LEGO Ninjago Legacy i w tym magazynie znajdują się komiksy, dwa plakaty, ciekawostki oraz łamigłówki. Nie brakuje oczywiście też konkursu. Waszym zadaniem jest narysowanie spektakularnego pojedynku rebeliantów ze szturmowcami. Do wygrania są zestawy nr: 75261, 75235, 75258 oraz 72537. A w następnym numerze znajdziecie myśliwca X-WING Ruchu Oporu. Szczególną uwagę zwróciłem na zapowiedź innego magazynu, nie związanego tematycznie z klockami LEGO, a z serialem telewizyjnym i grą "Pokemon". Tak to jedna z niespodzianek, o której pisałem na swoim fanpage. W numerze znajdziecie karty z najnowszej kolekcji Sword&Shield. Zapraszam do kiosków i saloników prasowych już 27 sierpnia. A kolejny numer LEGO Star Wars trafi do kiosków już 8 września.






Lego Ninjago

Zane z dwoma wiertłami do wspinaczki i kataną czeka na Was w magazynie LEGO Ninjago. Dodatkowo znajdziecie w nim kartę limitowaną oraz zapakowane, wybrane losowo karty "Następny poziom". Figurka posiada dwustronnie zadrukowaną główkę. Podobnie jak w poprzednich magazynach, tak i w tym znajdziecie komiksy, łamigłówki i ciekawostki oraz powtórzę się - konkurs! Możecie wygrać ciekawe nagrody - zestawy nr 70668, 70671 oraz 70683. Wystarczy narysować akcję ninja lub skrzydlatej straży. Następny numer magazynu "LEGO Ninjago" pojawi się w kioskach już 8 września wraz z figurką cyfrowego Lloyda. No i kolejna niespodzianka, tym razem dla miłośników serii Marvel Avengers. Już za tydzień 20 sierpnia w kioskach i salonikach prasowych pojawi się magazyn LEGO Marvel Avengers z figurką Spidermana z pajęczą siecią, którą złożycie z 17 części.







A co powiecie na konkurs, gdzie do wygrania jest najnowszy magazyn LEGO Star Wars? Co trzeba zrobić? Polubić mój fanpage "Mateusz buduje" na Facebooku i odpowiedzieć na pytanie: Jaki magazyn LEGO wydawnictwa Blue Ocean lubicie najbardziej i dlaczego? Najciekawsza odpowiedź (jedna) nagrodzona zostanie najnowszym magazynem LEGO Star Wars 09/2020. Odpowiedzi można opublikować tutaj i pod postem konkursowym na Facebooku. Zapraszam!

Link do fanpage "Mateusz buduje": https://www.facebook.com/mateusz.buduje/

 

Komentarze

  1. Odpowiedź mojego 15-letniego syna ( pisownia oryginalna) : "Z wydawnictwa Blue Ocean Entertainment Polska najbardziej lubię magazyn Lego Star Wars, ponieważ jestem fanem tego magazynu i są w nim fajne komiksy,super łamigłówki,ciekawe ciekawostki i odlotowe prezenty wraz z magazynem."

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo trafiamy dziś na konkurs. Spróbujemy, (a co nam szkodzi) - odpowiedzieć na pytanie.

    Edi z Sikorkowych Pasji: Jako dziewczyna najbardziej lubię gazetki z Lego Friends i chętnie je recenzuję. Bardzo lubię przygody 5 dziewczyn oraz dodatki, jakie są w gazetce a szczególnie komiks. Komiksy są napisane w sposób taki, że wywołują nie małe emocje. (ciekawa jestem co można zrobić, aby wejść we współpracę z wydawnictwem i tworzyć recenzje na różnych kanałach w social mediach).

    Marco z Sikorkowych Pasji - z kolei moją ulubiona gazetką są właśnie STAR WARS oraz City. Jestem miłośnikiem sagi Gwiezdnych Wojen odkąd pamiętam. Chętnie kupuję i składam sety większe i mniejsze oraz to co jest dołączone do gazetki od Blue Ocean. Najbardziej (poza małymi secikami) w gazetce uwielbiam łamigłówki, bo mogę ćwiczyć umysł.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

UWAGA! Ważny komunikat

29 czerwca zostałem poinformowany przez LEGO Ideas, że zgodnie z ich regulaminem nie mogę prowadzić sprzedaży instrukcji budowy projektu, który bierze udział w głosowaniu i do 2 lipca muszę usunąć moją zbiórkę na stronie Zrzutka.pl. A jeżeli tego nie zrobię to 2 lipca 2020 roku zostanie usunięty mój projekt ze strony LEGO Ideas. Niestety, nic nie dały tłumaczenia, że nie prowadzę sprzedaży instrukcji, a Zrzutka.pl to nie portal sprzedażowy, a PORTAL WS PARCIA SPOŁECZNOŚCIOWEGO! Każdy kto wesprze mój projekt otrzymuje nagrodę w postaci instrukcji. Trudno jest mi usunąć moją zbiórkę, bo cieszyła się ona rosnącym zainteresowaniem, również przez obcokrajowców. Wasze wsparcie pomaga mi w tworzeniu nowych projektów. Dziękuję Wam. Postanowiłem śledzić głosowanie na LEGO Ideas i już wkrótce podejmę decyzję czy usunę projekt - jeśli nie będzie nowych głosujących i utworzę nową zbiórkę. Nie mam zamiaru również poszukiwać osoby, która zgłosiła mnie na portalu LEGO Ideas - podała li

Zjazd do zajezdni

 

Bimby