Przejdź do głównej zawartości

Zobacz wystawę Poznań w miniaturze z klocków LEGO w Historylandzie!

Poznań z klocków LEGO w Historylandzie!
We wrześniu 2019 roku zrealizowałem swoje marzenie - otwarłem wystawę "Poznań w miniaturze z klocków LEGO", gdzie zaprezentowałem kilkadziesiąt modeli budynków i pojazdów komunikacji miejskiej związanych ze stolicą Wielkopolski. Ekspozycję zbudowaną z kilkudziesięciu tysięcy klocków LEGO można było oglądać w sklepie z zabawkami na poznańskich Jeżycach oraz Galerii Handlowej Posnania.




Już 21 października 2021 roku będzie można ponownie zobaczyć moją wystawę, tym razem w... Historylandzie! Historyland to interaktywne centrum odkrywania historii Polski, zbudowane całkowicie z 2 milionów klocków LEGO! Do tej pory można było ją oglądać w Krakowie, ale już w przyszłym miesiącu otwarta zostanie w Poznaniu, a dokładnie na Międzynarodowych Targach Poznańskich!








Otwarcie Historylandu: 21 października 2021 roku
Wystawa dostępna dla zwiedzających od 22 października 2021 roku

Miejsce wystawy: Międzynarodowe Targi Poznańskie, ul. Głogowska 14 - hala 3A

Dni i godziny otwarcia:
Środa - Niedziela
Godz. 10:00 - 18:00

Cennik biletów podany zostanie już wkrótce!

Serdecznie zapraszamy!

Dodaj do ulubionych:

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

UWAGA! Ważny komunikat

29 czerwca zostałem poinformowany przez LEGO Ideas, że zgodnie z ich regulaminem nie mogę prowadzić sprzedaży instrukcji budowy projektu, który bierze udział w głosowaniu i do 2 lipca muszę usunąć moją zbiórkę na stronie Zrzutka.pl. A jeżeli tego nie zrobię to 2 lipca 2020 roku zostanie usunięty mój projekt ze strony LEGO Ideas. Niestety, nic nie dały tłumaczenia, że nie prowadzę sprzedaży instrukcji, a Zrzutka.pl to nie portal sprzedażowy, a PORTAL WS PARCIA SPOŁECZNOŚCIOWEGO! Każdy kto wesprze mój projekt otrzymuje nagrodę w postaci instrukcji. Trudno jest mi usunąć moją zbiórkę, bo cieszyła się ona rosnącym zainteresowaniem, również przez obcokrajowców. Wasze wsparcie pomaga mi w tworzeniu nowych projektów. Dziękuję Wam. Postanowiłem śledzić głosowanie na LEGO Ideas i już wkrótce podejmę decyzję czy usunę projekt - jeśli nie będzie nowych głosujących i utworzę nową zbiórkę. Nie mam zamiaru również poszukiwać osoby, która zgłosiła mnie na portalu LEGO Ideas - podała li

Zjazd do zajezdni

 

Bimby